Ahad, 12 Oktober 2014

Cara mudah jadi ahli shaklee

Malam minggu.....rindu nak taip2 kat blog ni......gara2 tengok citer MAAF JIKA AKU TAK SEMPURNA at tv3 tuuu...bila tengok je mesti feeling angan2 mat jenin...hahaaaak

Wahcehhhh...hahaak...kesitu pulak..tapi betul lh...feeling terlebih sudah.....bagai nak rak......

Malam yang sunyi2 ni dila nk share2 lh cara jadi ahli shaklee ni...

Banyak jugak yng tanya...
'Macam mana nk jadi ahli?'
'Kena berjual ke?'
'Mahal ke nak bayar?'

Meh sini...dila jawap satu2..
Nak jadi ahli shaklee senang je...tak susah pun...shaklee bagi dua cara mudah

1.bayar yuran rm65 je
Add pos sm(rm10)ss(rm20)

2.beli produk shaklee sbnyk rm650 keatas bersamaan dngn 200uv dalam satu belian(free membership)

Dannnnnnnnn
Ini saya bagi cara paling orng suka...saya je tau yng bagi......
FREE NEMBERSHIP tanpa perlu keluar duit sesen pun.....
Yang anda perlukan
1.pandai bermain laman sosial
2.sentiasa berhubung dengn saya

Dila sendiri yang akan coach anda2 semua yang berminat nak jadi ahli..  walaupun niat dlm hati nak masok shaklee sebab nak harga murahhhh

Memang rugi jika anda lepaskan peluang nii.. 

Masok shaklee nak side income atau
Nak masok shaklee untuk dapat harga murah..

Terpulang kepada anda...heheee

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Berminat untuk menjadi ahli shaklee seperti saya...
Hanya whatsapp/sms saya ditalian
014-5927119

Atau

Emel kan kepada saya
noorshahadilla@gmail.com
-----------------------------
COD AREA BELAWAI TO TANJUNG MANIS...SIBU..SARIKEI

POS LAJU UNTUK YANG BERADA DI LUAR KAWASAN COD

Tq....singgah lagi nanti yeeee

1 ulasan:

  1. jangan ragu2 tuk menjadi ahli shaklee ..takkan rugi malah untung lagi ada...:)-

    BalasPadam